دانلود آهنگ رضا شیری اگه بازم بیای
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام اگه بازم بیای

دانلود آهنگ رضا شیری به نام اگه بازم بیای کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده اگه بازم بیای با صدای رضا شیری از شب صدا

Download New Music Reza Shiri – Age Bazam Biay

رضا شیری اگه بازم بیای

 

متن آهنگ رضا شیری اگه بازم بیای

پخش بزودی از شب صدا …

اگه بازم بیای قول میدم تموم شهرو از صدای خندمون خسته کنم
اگه بازم بخوای قسم میخورم مثل قدیم باز تورو وابسته کنم
من خسته شدم انگار همه درا به روم بسته شدن من خسته شدم
میخوام بیا جوری عاشق بشم تموم شهر از رو برن نگو بد بود دلم
آخه شده قفس دنیا برام من هنوز همون ورام پرسه میزنم با یادت
آخه دیوونه دیگه جز تو کی میتونه که عاشق کنه دنبال تو دارم میام

رضا شیری اگه بازم بیای

            





:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: