نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بی سر و سامان

دانلود آهنگ مهدی یغمایی به نام بی سر و سامان کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده بی سر و سامان با صدای مهدی یغمایی از جوان ریمیکس

ترانه: ساره رسولی, موزیک: فرزین کاتب, تنظیم: شجاعت شفایی

Download New Music Mehdi Yaghmaei – Bi Saro Saman

مهدی یغمایی بی سر و سامان

 

مهدی یغمایی عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید مهدی یغمایی، بی سر و سامان نام گرفته است.

جدیدترین اثر مهدی یغمایی در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه این اثر از ساره رسولی می باشد.

موزیک اثر نیز از فرزین کاتب می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک نیز به عهده، شجاعت شفایی می باشد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ بی سر و سامان از مهدی یغمایی

چه برایم مانده از تو جز دل سرخورده ام چه برایم مانده جز این ظاهر افسرده ام
کی قرار است خنده ام را بعد تو پیدا کنم وقت آن است شهر را با گریه ام دریا کنم
بی سرو سامان منم که بی قرار بی قرارم رفته ای اما غمت نمیرود از روزگارم
مانده ام با یاد تو آخرین چیزی که دارم
بی سرو سامان منم که بی قرار بی قرارم رفته ای اما غمت نمیرود از روزگارم
مانده ام با یاد تو آخرین چیزی که دارم

آهنگ جدید مهدی یغمایی بی سر و سامان

قلب بیمارم توراااا دائم به یاد می آورد جـای خالیه تو دارد از تنم جان میبرد
قسمت من این شــده با عکس تو خلوت کنم عاقبت باید به این دیوانگی عادت کنم
بی سرو سامان منــم که بـی قرااااار بی قراااارم رفته اااای اما غمت نمیرود از روزگارم
مانده ام با یاد تو آخرین چیـزی که دارم
بی سرو سامان منم که بی قرار بی قرارم رفتـه ای اما غمت نمیرود از روزگارم
مانده اااام با یاد تو آخـرین چیزی که دارم

مهدی یغمایی بی سر و سامان





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید مهدی یغمایی,دانلود آهنگ بی سر و سامان,بی سر و سامان,مهدی یغمایی,Bi Saro Saman,Mehdi Yaghmaei,متن آهنگ بی سر و سامان از مهدی یغمایی, ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: