دانلود آهنگ ماکان بند دلمو دزدید
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید ماکان بند دلمو دزدید

دانلود آهنگ ماکان بند به نام دلمو دزدید کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دلمو دزدید با صدای ماکان بند از جوان ریمیکس

ترانه: محسن حق نظری, موزیک: محمد عابدینی, تنظیم: امیر میلاد نیکزاد و حسین غمگین

Download New Music Macan Band – Delamo Dozdid

منتشر شد.

ماکان بند دلمو دزدید

 

ماکان بند عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید ماکان بند، دلمو دزدید نام گرفته است.

جدیدترین اثر ماکان بند در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه این اثر از محسن حق نظری می باشد.

موزیک نیز از محمد عابدینی می باشد.

تنظیم این موزیک به عهده، امیر میلاد نیکزاد و حسین غمگین می باشد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ دلمو دزدید از ماکان بند

دلمو دزدید رفت حال دلمو دید رفت فقط ازم اسم کوچیکمو یه کلمه پرسید رفت
تا دلمو بهش دادم از خواب و خوراک افتادم همه اینا تقصیر خودمه از بس که من ساده ام
شهرو بالا پایین میکنم تا تورو پیداااا کنم هر کاری میکنم که خودمو توی دل تو جا کنم
به همه میخوام ثابت بشه که من واقعا عاشقم وقتی منو داری نمیذارم توی دلت باشه غم توی دلت باشه غم
عاشقی یعنی همه ی دلت مال یکی باشه یعنی بین عقل و دلت واسه انتخابش حرفی نباشه

آهنگ جدید ماکان بند دلمو دزدید

عاشق بشی میفهمی که چی مــیگم کــنار تو انگاری یکی دیگم زندگیم با بودنت چیزی کم نداره
شهرو بالا پایین میکنم تا تورو پیداااا کنم هر کاری میکنم که خودمو توی دل تو جا کنم
به همه میخوام ثابت بشه که من واقعا عاشقم وقتی منو داری نمیذااااارم توی دلت باشه غم توی دلت باشه غم
دلمو دزدید رفت حال دلمو دید رفت فقط ازم اسم کوچــیکمو یه کلمه پرسید رفت
تا دلمو بهش دادم از خواب و خوراک افتادم همه اااااینا تقصیر خودمه از بس که من ساده ام

ماکان بند دلمو دزدید





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: