دانلود آهنگ مهرداد اصغری حق داری
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مهرداد اصغری حق داری

دانلود آهنگ مهرداد اصغری به نام حق داری کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده حق داری با صدای مهرداد اصغری از جوان ریمیکس

شعر و ملودی : مهرداد اصغری, تنظیم : مسعود بنی آدم

Download New Music Mehrdad Asghari – Hagh Dari

مهرداد اصغری حق داری

 

مهرداد اصغری عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید مهرداد اصغری، حق داری نام گرفته است.

جدیدترین اثر مهرداد اصغری در سبک پاپ قرار دارد.

شعر و ملودی این اثر از مهرداد اصغری می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، مسعود بنی آدم می باشد.

هم اکنون می توانید موزیک پاپ دیگر را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ مهراد جم چرا ساکتی

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ حق داری از مهرداد اصغری

ثانیه به ثانیه میگذره عمرم؛ تو کجایی که من از تو خیلی دورم
خسته از رابطه ها؛ اما به عشق تو صبورم
هرکاری میکنم انگاری به عشق تو مجبورم
بسه بهم دروغ نگو حرفاتو باور کردم؛ من ساده رو بگو که اشتباه میکردم

کلی حرف تو دل من موند؛ که نشد بهت بگم
از بس که ساده بودم؛ من تو رو باور کردم!

آهنگ جدید مهرداد اصغری حق داری

حق داری که بری ؛تنهام بزاری منو تو حال خودم
تو یه بیماری! منو بازیچه دستات کرده بودی !
تو بگو منو چی دیده بودی؟

میدونستی که یه روز از هم دیگه؛ خسته میشیم…
میدونستم که یه روز بدجوری؛ وابستت میشم
واسه یه لحظه حتی نمیریم از یاد هم؛ من به تو عادت کردم…
وابسته ایم بدجور بهم!

مهرداد اصغری حق داری





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید مهرداد اصغری,دانلود آهنگ حق داری,حق داری,مهرداد اصغری,Hagh Dari,Mehrdad Asghari,متن آهنگ حق داری از مهرداد اصغری, ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: