دانلود آهنگ جواد رحیمی دل شکسته
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید جواد رحیمی دل شکسته

دانلود آهنگ جواد رحیمی به نام دل شکسته کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دل شکسته با صدای جواد رحیمی از جوان ریمیکس

Download New Music Javad Rahimi – Del Shekaste

جواد رحیمی دل شکسته

 

جواد رحیمی عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید جواد رحیمی، دل شکسته نام گرفته است.

جدیدترین اثر جواد رحیمی در سبک پاپ قرار دارد.

شنوندگان عزیز هم اکنون می توانید موزیک پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ رضا ملک زاده عاشق که باشی

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ دل شکسته از جواد رحیمی

یه لبخند ساده؛ دلم رو برد
یه احساس تازه؛ به قلبم سپرد
تموم وجودم؛ به عشقش تپید
چیکار کردم اما که از من برید؟
من اون دل شکسته، تو چنگ قفس
رسوای شهرم؛ بنام هوس

آهنگ جدید جوان رحیمی دل شکسته

دلی که شکست، دیگه دل نمیشه
ولی عاشق از عشق؛ که غافل نمیشه
توو جادوی عشقت، گرفتارم اما
چرا سحر چشمات؛ باطل نمیشه؟
من اون دل شکسته، تو چنگ قفس
رسوای شهرم؛ بنام هوس

جواد رحیمی دل شکسته





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید جواد رحیمی,دانلود آهنگ دل شکسته,دل شکسته,جواد رحیمی,Del Shekaste,Javad Rahimi,متن آهنگ دل شکسته از جواد رحیمی, ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: