دانلود ریمیکس مهدی جهانی چقدر تنهام
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس مهدی جهانی چقدر تنهام

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس مهدی جهانی بنام چقدر تنهام با متن و دو کیفیت عالی

Remix : Emad Larijani

Download New Remix Mehdi Jahani Cheghadr Tanham With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

مهدی جهانی چقدر تنهام

 

شنوندگان عزیز هم اکنون می توانید جدیدترین ریمیکس مهدی جهانی را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این ریمیکس به آهنگ چقدر تنهام تعلق دارد.

جدیدترین ریمیکس عماد لاریجانی به آهنگ چقدر تنهام، مهدی جهانی تعلق دارد.

عماد لاریجانی از دیجی های با استعداد کشور می باشد.

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

لطفا نظرات خود را در مورد ریمیکس ثبت کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ چقدر تنهام مهدی جهانی

فکر میکردم اون یه ذره آدمه رفتو تنها شد دلم یه عالمه
البته تا اونجایی که یادمه هر چی خوردم از این دله سادمه
من خسته شدم از آدما و طعنه هاشون خسته شدم از اومدنو رفتناشون
خستم از خیابونو پیاده روهاش ازت که خواسته بودم مراقبم باش
چقدر تنهام تنهام تنهام چقدر سرده بی تو دستام
تو رو میخوام میخوام میخوام پر از اشکه سرده چشمام
چقدر تنهام تنهام تنهام چقدر سرده بی تو دستام
تو رو میخوام میخوام میخوام پر از اشکه سرده چشمام

ریمیکس جدید مهدی جهانی چقدر تنهام

هنزفری تو گوشمه یه کوله رو دوشمه
یه پیرهنه سیاهم تنمه همونی که همیشه میپوشمه
نمیدونم کجای شهرم تو کوچه ها سرگردونم به امید اینکه تو رو ببینم تا سرمو برگردونم
ولی تو حیف اینجا نیستی مگه تو هـمونی نبودی که میگفتی پام وامیستی
منمو جای خالیت با یه مـشت یادگاری که از همدیگه دو سه ساله داریم
حالا تکلیف چیه فرااااموش کنیم نه این کارا کار ما نی
با اینکه همش دنبال فانیم ولی بیخیالی تو مرام ما نی
یادمه میگفتی حتی اگه از آسمون سنگ بارید بازم قول بده که دوسم داری
نمیخوام ببینم غم داری ولی حیف که این روزا یه حسه دیگه رو من داری
چرا یه حسه دیگه رو من داری
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن
تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدن
بارونو تهراااان هدفونو آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
نگاهم هر شب به آسـمونه بی تو کلافم پر از بهونه
چقدر تنهام تـنهام تنهام چقدر سرده بی تو دستام
تو رو میخوام میخواااام میخواااام پر از اشکه سرده چشمام
چقدر تنهام تنهــام تنهام چــقدر سرده بی تو دستام
تو رو میخوام میخواااام میخواااام پر از اشکه سرده چشمام

ریمیکس مهدی جهانی چقدر تنهام

 





:: برچسب‌ها: دانلود ریمیکس جدید ,دانلود ریمیکس جدید مهدی جهانی,ریمیکس چقدر تنهام از مهدی جهانی,Mehdi Jahani,مهدی جهانی,دانلود آهنگ چقدر تنهام,ریمیکس چقدر تنهام,ریمیکس جدید مهدی جهانی,مهدی جهانی چقدر تنهام,ریمیکس مهدی جهانی چقدر تنهام ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: