دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام ممنونم ازت
نوشته شده توسط : شب صدا

Download New Music By Morteza Sarmadi Called Mamnoonam Azat

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام ممنونم ازت

دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + پخش آنلاین و متن آهنگ

ترانه : فیروزه محمدی / آهنگ و تنظیم : علی خدابنده لو / میکس و مستر : مرتضی سرمدی

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام ممنونم ازت

 

متن آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام ممنونم ازت

دوست دارم این حالو که به من دست داده سر راهم چشمات به چشمام افتاده

دوست دارم باز رد شی حال من بدتر شه زندگیم تو دستات مثل گل پرپر شه

خیلی ممنونم ازت که تو فالم بودی باعث و بانی این روز و حالم بودی

خیلی ممنونم ازت که نگاهم کردی حال و روزم خوبه رو به راهم کردی

خیلی ممنونم ازت که تو فالم بودی باعث و بانی این روز و حالم بودی

خیلی ممنونم ازت که نگاهم کردی حال و روزم خوبه رو به راهم کردی

♫♫♫

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی به نام ممنونم ازت

♫♫♫

دوست دارم این حسو وقتی تکرار میشه ضربان قلبم با تو صد بار میشه

دل من میمیره وقتی دور میشی ازم کاش میشد بهت بگم که موندی توی حافظم

تو نگام کردی و من راحت عاشقت شدم رد شدی و من هنوز به خودم نیومدم

محو اون چشات شدم از کنارت رد شدم توی چشم به هم زدن عاشق و دیوونت شدم

خیلی ممنونم ازت که تو فالم بودی باعث و بانی این روز و حالم بودی

خیلی ممنونم ازت که نگاهم کردی حال و روزم خوبه رو به راهم کردی

خیلی ممنونم ازت که تو فالم بودی باعث و بانی این روز و حالم بودی

خیلی ممنونم ازت که نگاهم کردی حال و روزم خوبه

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام ممنونم ازت

             





:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: