دانلود آهنگ کویتی پور خدا چرا
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید کویتی پور خدا چرا

دانلود آهنگ کویتی پور به نام خدا چرا کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده خدا چرا با صدای کویتی پور از جوان ریمیکس

Download New Music Koveytipoor – Khoda Chera

کویتی پور خدا چرا

 

کویتی پور عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید کویتی پور، خدا چرا نام گرفته است.

جدیدترین اثر کویتی پور در سبک پاپ قرار دارد.

شعر و ملودی این اثر از مقداد گوهرنیا عزیز می باشد.

تنظیم حرفه ای این موزیک به عهده، امین آریا عزیز می باشد.

هم اکنون می توانید موزیک پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ رضا شیری گل بانو

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ خدا چرا از کویتی پور

خدا تو را کجا گمت کردم؛ تو آشنا شدی و من سردم
به ناکجا رسیده است دردم؛ امان نداد نمیدهد هر دم!
همین که تو نگاه کنی بر من؛ مرا خیال تو شده مرهم
کمی نظاره کن دگر بر من؛ دوا کن این دلی که شد دردم!
ای همه هستی من؛ تو شدی همه دار و ندار دلم

به خدا تو بگو چه کنم؟ تو بگو چه کنم؟!
ای همه هستی من؛ تو شدی همه دار و ندار دلم
به خدا تو بگو چه کنم؟ تو بگو چه کنم؟!
خدا بگو در ااااین زمانه چه کنم؟ من از تو و از این زمانه دلخورم!

آهنگ جدید کویتی پور خدا چرا

مرااااا ببخش که از گلایه دل پرم
منم کسی که از زمانه گر برم؛ میمیرم
خدا بگو در این زمانه چه کنم؟ من از تو و از این زمانه دلخورم!
مرا ببخش که از گلایه دل پرم
منم کسی که از زمانه گر برم؛ میمیرم

ای همه هستی من؛ تو شدی همه دار و ندار دلم
به خداااا تو بگو چه کـنم؟ تو بگو چه کنم؟!
ای همه هســتی من؛ تو شدی همه دار و ندار دلم
به خدااااا تو بگو چـه کنم؟ تو بگو چه کنم؟!

کویتی پور خدا چرا





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید کویتی پور,دانلود آهنگ خدا چرا,خدا چرا,کویتی پور,Khoda Chera,Koveytipoor,متن آهنگ خدا چرا از کویتی پور, ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: