دانلود آهنگ سالار عقیلی شاهرگ
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی شاهرگ

دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام شاهرگ کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده شاهرگ با صدای سالار عقیلی از جوان ریمیکس

Download New Music Salar Aghili – Shahrag

سالار عقیلی شاهرگ

 

موزیک جدید سالار عقیلی را می توانید بزودی از سایت دانلود نمایید.

ساخته جدید سالار عقیلی، شاهرگ نام گرفته است.

جدیدترین اثر سالار عقیلی در سبک پاپ قرار دارد.

این موزیک تیتراژ سریال شاهرگ می باشد.

سریال شاهرگ به کارگردانی سید جلال اشکذری و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی

سریال ۳۰ قسمتی روایتی از دهه ۶۰ میباشد که از هفتم تیر ماه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

همچنین می توانید موزیک پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ مهراد جم چرا ساکتی

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ شاهرگ از سالار عقیلی

من آسان دلبسته شدم؛ افتادم در دام خودم!

بشکن دل مرا، که ز دل گلایه دارم

پی هر بهانه ای برود، نمیگذارم

یادت باشد از آن تو بود؛ این دل که شکست

آه از عشق… یادم باشد دلتنگی تو تقدیر من است!

آه از عشق… آه از عشق و غم زیبایش!

آتش آتش همه دریایش! عاشق ماند و دل تنهایش

سالار عقیلی شاهرگ





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید سالار عقیلی,دانلود آهنگ شاهرگ,شاهرگ,سالار عقیلی,Shahrag,Salar Aghili,متن آهنگ شاهرگ از سالار عقیلی, ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: