دانلود آهنگ محمد طاهر بی جنبه
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید محمد طاهر بی جنبه

دانلود آهنگ محمد طاهر به نام بی جنبه کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده بی جنبه با صدای محمد طاهر از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: محمد طاهر و سبحان, تنظیم: علیرضا افشار

Download New Music Mohammad Taher – Bi Janbe

محمد طاهر بی جنبه

 

محمد طاهر عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید محمد طاهر، بی جنبه نام گرفته است.

جدیدترین اثر محمد طاهر در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه و موزیک این اثر از محمد طاهر عزیز می باشد.

تنظیم این موزیک به عهده، علیرضا افشار می باشد.

همچنین می توانید ریمیکس پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود ریمیکس احسان خواجه امیری عاشق که بشی

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ بی جنبه از محمد طاهر

بی جنبه میشم وقتی با غـریبه ها میخندی بی من
آره دیدم که میگم خوبی تـو با بقیه با من یه بی رحم
اصلا گیرم من بد تو گـلی اینا تورو چیدن هر شب
بگو کی زخمی کرد دلمـو حال منو بد تر میکرد
میگم برگردیم عقب ما بد کردیم به هـم میگی تلخم من اصلا مگه چی دیدی ازم
به جایی میرسـی که نمونده حسـی برا منی که امروز میگم واسم نفسی
میگم برگردیم عقـب ما بد کردیم به هم میگی تلخم من اصلا مگه چی دیدی ازم

آهنگ جدید محمد طاهر بی جنبه

به جایی مـیرسی که نمونده حسـی برا منی که امروز میگم واسم نفسی
گفتی ااااین راهو با هم بریم عـشقو با من ببین قسمتم اینه تو برگرد
میدونی سخت شـده واسه من زندگی با تو نمیریزه ترسم
گفتی از آرزوهـات بگو از هدفات بگو من تورو آرزو کردم
قول دادیم آخرش تلخ نشه چی شده فاصله میگیریم از هم
میگم برگردیم عقب ما بد کردیم به هم میگی تلخم من اصلا مگه چی دیدی ازم
به جایی میرسی که نمونده حسی برا منی که امروز میگم واسم نفسی
میگم برگردیم عقب ما بد کردیـم به هم میگی تلخم من اصلا مگه چی دیدی ازم
به جایی میرسی که نمونده حسی برا منی که امروز میگم واسم نفسی

محمد طاهر بی جنبه

 





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید محمد طاهر,دانلود آهنگ بی جنبه,بی جنبه,محمد طاهر,Bi Janbe,Mohammad Taher,متن آهنگ بی جنبه از محمد طاهر, ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: