دانلود آهنگ مرتضی سرمدی به نام ببخش منو
نوشته شده توسط : شب صدا

Download New Music By Morteza Sarmadi Called Bebaksh Mano

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام ببخش منو

دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + پخش آنلاین و متن آهنگ

ترانه سرا: مرضیه جان قربان و مرتضی سرمدی / تنظیم کننده: مهران محمدی

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی به نام ببخش منو

 

متن آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام ببخش منو

از این لحظه برو عشقم همونجوری که خواستی شد

میرم از زندگیت بیرون به من میگی یهو چی شد

منو از خاطرت کم کن جلو چشمات نباشم باز

دیگه مشکوک نمیشم بهت همه حرفام رو دور بنداز

برو عشقم که خوشبخت شی که مث عادت منو ترک کن

دیگه خسته نشو مختلف موزیک با من نمیگم که منو دک کن

کنارش دلخوشی یا نه باهاش آروم آرومی

شبا راحت کنار اون دیگه با بغض نمیخوابی

کنارش دلخوشی یا نه باهاش آروم آرومی

♫♫♫

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی به نام ببخش منو

♫♫♫

شبا راحت کنار اون دیگه با بغض نمیخوابی

برو دنیام که خوشبخت شی برو راحت شدی دیگه

میدونم حالا جای من بهت دوست دارم میگه

ببینم راستی مثل من تورو خیلی دوست داره

سرش رو شونه هات جای من اون میذاره

نه میتونم بگم برگرد نه نفرین کنم عشقم

دارم میرم که راحت شی مختلف موزیک میمونه اشک توی چشات

کنارش دلخوشی یا نه باهاش آروم آرومی

شبا راحت کنار اون دیگه با بغض نمیخوابی

کنارش دلخوشی یا نه باهاش آروم آرومی

شبا راحت کنار اون دیگه با بغض نمیخوابی

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی به نام ببخش منو

Bebaksh Mano Morteza Sarmadi آهنگ ببخش منو بیوگرافی مرتضی سرمدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ مرتضی سرمدی دانلود آهنگ های مرتضی سرمدی کد پیشواز ببخش منو از مرتضی سرمدی متن آهنگ ببخش منو از مرتضی سرمدی متن آهنگ جدید مرتضی سرمدی مرتضی سرمدی





:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: