دانلود آهنگ علی زند وکیلی آخرین آواز
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی آخرین آواز

دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام آخرین آواز کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده آخرین آواز با صدای علی زند وکیلی از جوان ریمیکس

ترانه: حسین غیاثی, موزیک: علیرضا افکاری, تنظیم: آرمین رستگاری

Download New Music Ali Zand Vakili – Akharin Avaz

علی زند وکیلی آخرین آواز

 

علی زند وکیلی عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید علی زند وکیلی، آخرین آواز نام گرفته است.

جدیدترین اثر علی زند وکیلی در سبک پاپ قرار دارد.

علی زند وکیلی یکی از خواننده های خوش صدا کشور می باشد.

ترانه این اثر از حسین غیاثی می باشد.

موزیک اثر از علیرضا افکاری می باشد.

آرمین رستگاری عزیز تنظیم موزیک را به عهده دارد.

همچنین می توانید موزیک پیشنهادی مدیر را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ رضا شیری گل بانو

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ آخرین آواز از علی زند وکیلی

زندگی این همه ااااز خاطره ی گـریه نگو زنـدگی حال خوش پر تپش قلب تو کو

میدونم موندنـم ااااینجا خود دیوونگیه مرگ چی داره اگه ااااین همه غم زندگیه

من آخـرین آواااازم زخمی ترین پروازم میسوزم و میسازم حـالم خوش نیست

من تشنه ی ااااعجازم دارم بهت میبازم هرچی بخندم بازم حـالم خوش نیست

آهنگ جدید علی زند وکیلی آخرین آواز

تکیه دادم به خودم دردمو گفتم به خودم گریـه کردم همه ی بغضـمو خالی نشدم

کسی نیست با نفسش حال دلم فرق کنه کسی نیست دردمو توی بغلش غرق کنه

من آخرین آواااازم زخمی ترین پرواااازم میـسوزم و میسازم حالم خوش نیست

من تشنه ی اااعجازم دارم بهت میبازم هـرچی بخندم بازم حالم خوش نیست

علی زند وکیلی آخرین آواز





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید علی زند وکیلی,دانلود آهنگ آخرین آواز,آخرین آواز,علی زند وکیلی,Akharin Avaz,Ali Zand Vakili,متن آهنگ آخرین آواز از علی زند وکیلی, ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: