دانلود آهنگ علی خدابنده چشمای تو
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید علی خدابنده چشمای تو

دانلود آهنگ علی خدابنده به نام چشمای تو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده چشمای تو با صدای علی خدابنده از جوان ریمیکس

Download New Music Ali Khodabandeh – Cheshmaye To

علی خدابنده چشمای تو

 

علاقه مندان موسیقی پاپ منتظر آهنگ جدید علی خدابنده باشید.

ساخته جدید علی خدابنده، چشمای تو نام گرفته است.

جدیدترین اثر علی خدابنده در سبک پاپ قرار دارد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ چشمای تو از علی خدابنده

حتی اگه هر روز ببینمت، انگار بازم کمه واسم!

با تو حتی از این روزای بدم؛ من خاطره میسازم!

من فقط با تو میخوام یه نقطه کورو!

بریم یه جا؛ از این آدما دورو

فرق نداره اصلا با تو کجاش

آهنگ جدید علی خدابنده چشمای تو

فقط تو باش؛ برام مهم نیست ساعت و عقربه هاش

گره ی کور دلم؛ فقط به دست چشمای تو باز میشه!

من انقد عاشقت شدم؛ که عشقت دردسرساز میشه!

یه جوری رفتی تو دلم ؛که راه برگشتی واست نیست…!

انقده محو تو شدم؛ که اصلا خودمو یادم نیست!

علی خدابنده چشمای تو





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید علی خدابنده,دانلود آهنگ چشمای تو,چشمای تو,علی خدابنده,Cheshmaye To,Ali Khodabandeh,متن آهنگ چشمای تو از علی خدابنده, ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: