دانلود آهنگ احمد سلو عشق دیروز
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید احمد سلو عشق دیروز

دانلود آهنگ احمد سلو به نام عشق دیروز کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده عشق دیروز با صدای احمد سلو از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: احمد سلو, تنظیم: اشکان عزتی

Download New Music Ahmad Solo – Eshghe Dirooz

احمد سلو عشق دیروز

 

احمد سلو عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید احمد سلو، عشق دیروز نام گرفته است.

جدیدترین اثر احمد سلو در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه و موزیک این اثر از احمد سلو عزیز می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، اشکان عزتی می باشد.

همچنین می توانید یکی از پربازدیدترین موزیک های احمد سلو را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ احمد سلو عشق مجازی

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ عشق دیروز از احمد سلو

دیگه کم کــم داری میری و من اااااز یاد تو میرم عشق دیروزتو پــس میدی و من خاطره میشیم
نیســتی جای تو با تنهایی قدم میزنم هرشب من دیوونه رو دااااغ رفتنت دیوونه تر کرد
شــب و تنهایی تنهاترم کرده بی رحم چشام هر شب داااارن از غمش اشک میریزن
آخ چــقدر تلخ شدم سرد شدم درد کشیدم قده یک عمر تو این چند شب حسرت کشیدم

آهنگ جدید احمد سلو عشق دیروز

من و ااااین حالمو جز خیابونا کسی نمـیفهمه تو خودت رفتی ولی مونده هنوز روی دلم زخمت
میدونی دست خودم نیست اگه دلشورتـو میگیرم حرف چشمات که میشه میشکنمو از کوره در میرم
شــب و تنهایی تنهاترم کرده بـی رحم چشام هر شب دارن از غمش اشک میریزن
آخ چقدر تلخ شدم سرد شدم درد کشـیدم قده یـک عمر تو ااااین چند شب حسرت کشیدم

احمد سلو عشق دیروز

 





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید احمد سلو,دانلود آهنگ عشق دیروز,عشق دیروز,احمد سلو,Eshghe Dirooz,Ahmad Solo,متن آهنگ عشق دیروز از احمد سلو, ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: