دانلود ریمیکس حمید صفت سندروم دیو
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس حمید صفت سندروم دیو

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس حمید صفت بنام سندروم دیو با متن و دو کیفیت عالی

Remix : Mohsen Bj

Download New Remix Hamid Sefat Syndrome Deev With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

حمید صفت سندروم دیو

 

شنوندگان عزیز هم اکنون می توانید جدیدترین ریمیکس حمید صفت را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این ریمیکس به آهنگ سندروم دیو تعلق دارد.

موزیک سندروم دیو اثر مشترک شایان اشراقی و حمید صفت می باشد.

ریمیکس این اثر کار خوبی از محسن بی جی عزیز می باشد.

همچنین می توانید جدیدترین موزیک حمید صفت را از لینک زیر دانلود نمایید : (۹۹/۳/۳۱)

دانلود آهنگ حمید صفت الو خدا

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ سندروم دیو حمید صفت

وقتی همه چی أ دست و بالم

بدتر دنیا میخواد کنه لت و پارم

ااااز قصد میاره توو روم هر حرفو یادم

برعکـسِ خوشحالی فازه قتل عامم

از توو وقتی نمیتونم شب بخوابم

میگن متی بیتو بذار که من سختِ کارم

میخوام لا همین ورقا قلم سر بذارم بمیرم

چـی بگم نمیفهمن حرف آدم

بشینم بگم به سیگارم بد بت عادت کردم

ترکم بشی میمیریم توو هر دو حالت

وقتـی همه عالم خون به حالم کردن

نمیشـه گفت جوونو بچه سالم پس من

ولی توو این حال بودم یکی اومد

منو دلمو برد تلخ بودم اومد و زد غمامو خورد

شاد بودم نمیدونم چرا رد داد زد رفت زندگیمو برد

به مـن قول دادی باشی

اااالان جدایی یا چی

برم یا برمیگردی

نمیذاشتیم توو دو راهی کاشکی

به من قول دادی باشی

الان جدایی یا چی

برم یا برمیگردی

نمیذاشتیم توو دو راهی کاشکی

هی ، چقدر خوبه که توام باشی خونه

بیا من راه که دوره

بینم باز همه چی جوره

بوی غذا پیچیده تووی فضا

دو تا کوچولو میخوام که دیگه بگی مطلوبه زندگی

گفتی بمون گفتم میمونم بات

گفتی بدون که منم میام تا جایی که بخوای

گفتم میخوام که دلت باشه قرص

واسه همین خوردم قسم به جونِ جفت چشات

ریمیکس جدید حمید صفت سندروم دیو

چون مـن عاشق چشات بودم چشات

هنـو ببینمت منو میکشه نگات

ولـی اونا واسه بدنت میخوانت

تورو زدن کـه بتونن خوب بد منو بگ*

ل* بابا ادا خوبارو نیا

اگه رفتی تا ابد توو کوچه ما نیا

دیـگه چون میدونی کینه‌ ای ام

تورم میخوااااستم دیگه ببین چه دیوی بشم

من سزاواره این همه غم سخت نبودم

عشقِ بدی بی شک نبودم

اومدم اینی که میرم نبودم

با همه انقدر بی رحم نبودم

ببین با تو چی سرم اومد که

حـساب نمیکنم اصلا رو حرفت

نمیـدم دستتو قلبمو هرگز ، اگه برگردی

به مـن قول دادی باشی

اااالان جدایی یا چی

برم یا بـرمیگردی

نمیذاشتیم تـوو دو راهی کاشکی

به من قول دادی باشی

اااالان جدایی یا چی

برم یا برمـیگردی

نمیذاشتیم توو دو راهی کاشکی

به من قول داده بود

نموند حتی به زور

به مـن قول داده بود

نموند حتی به زور

ریمیکس حمید صفت سندروم دیو





:: برچسب‌ها: دانلود ریمیکس جدید ,دانلود ریمیکس جدید حمید صفت,ریمیکس سندروم دیو از حمید صفت,Hamid Sefat,حمید صفت,دانلود آهنگ سندروم دیو,ریمیکس سندروم دیو,ریمیکس جدید حمید صفت,حمید صفت سندروم دیو,ریمیکس حمید صفت سندروم دیو ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: