دانلود آهنگ کاروئل کوتاه بیا
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید کاروئل کوتاه بیا

دانلود آهنگ کاروئل به نام کوتاه بیا کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده کوتاه بیا با صدای کاروئل از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: کاروئل, تنظیم: فربد عرش

Download New Music Karoel – Kootah Bia

کاروئل کوتاه بیا

 

کاروئل عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید کاروئل، کوتاه بیا نام گرفته است.

جدیدترین اثر کاروئل در سبک پاپ قرار دارد.

جهت دانلود آهنگ جدید کاروئل به انتهای مطلب مراجعه نمایید.

ترانه و موزیک این اثر از کاروئل عزیز می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک از فرید عرش می باشد.

همچنین می توانید یکی از آهنگ های پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ رضا صادقی رد پا

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک و خواننده ثبت کنید.

متن آهنگ کوتاه بیا از کاروئل

اشتباهامو ببخش یه ذره کوتاه بیا تا هنوزم دیر نشد با دل من راه بیا
دوباره شروع میشه دااااستان عاشقیمون به دلم فرصت بده نرو و باهام بمون
سخته ســخته دوباره یکیو پیدا کنم که مث تو باشه
بگو بگو کی میاد مث من عاشق با تو همراه شه
سخته سخـته دوباره یکیو پیدا کنم که مث تو باشه
بگو بگو کی میــاد مث من عاشق با تو همراه شه
دیگه هیچی مث سابق نیست همه چی عوض شدش

آهنگ جدید کاروئل کوتاه بیا

دیگه دلت باهام صـادق نیست همه چی عوض شدش
دیگه پا به پام راه نمیای دیـگه اصلا منو نمیخوای تو بگو چرا تو بگو چرا
چرا عشقمون کمرنگ شده چراااا دل تو از سنگ شدش تو بگو چرا تو بگو چرا
سخته سخته دوباره یکیو پیدا کنم که مث تو باشه
بگو بگو کی میاد مث من عاشق با تو همراه شه
سخته سخته دوباره یکیو پیدا کنم که مث تو باشه
بگو بگو کی میاد مــث من عاشق با تو همراه شه

کاروئل کوتاه بیا

 





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید کاروئل,دانلود آهنگ کوتاه بیا,کوتاه بیا,کاروئل,Kootah Bia,Karoel,متن آهنگ کوتاه بیا از کاروئل, ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: