دانلود آهنگ شاهین بنان یکی نیست
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید شاهین بنان یکی نیست

دانلود آهنگ شاهین بنان به نام یکی نیست کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده یکی نیست با صدای شاهین بنان از جوان ریمیکس

Download New Music Shahin Banan – Yeki Nist

منتشر شد.

 

شاهین بنان عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید شاهین بنان، یکی نیست نام گرفته است.

جدیدترین اثر شاهین بنان در سبک پاپ قرار دارد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ یکی نیست از شاهین بنان

یکی نیست که بگه دیوونه بس کن

توی دنیا شبیه اون هست خب

دیگه کم کم من توو ترکم

که فراموشم بشی

گفتی دیگه نیا طرف من

تو میری و یکی طلب من

تهش اینه عشق همینه

اصلا عاشق شم که چی

بری دلخوش شم به چی

خودتو جمع کن دلم بسه غصتو کم کن دلم

اینجا هیشکی به هیشکی نیست ساده ای

آهنگ جدید شاهین بنان یکی نیست

به خودت رحم کن دلم

خودتو جمع کن دلم بسه غصتو کم کن دلم

اینجا هیشکی به هیشکی نیست ساده ای

به خودت رحم کن دلم

به خودت رحم کن دلم

شب تاره بی ستاره

یکی واست بی قراره بی قراره

تو خوابیدی نمیدیدی به یادت شب

کی بیداره کی بیداره بی قراره

خودتو جمع کن دلم بسه غصتو کم کن دلم

اینجا هیشکی به هیشکی نیست ساده ای

به خودت رحم کن دلم

خودتو جمع کن دلم بسه غصتو کم کن دلم

اینجا هیشکی به هیشکی نیست ساده ای

به خودت رحم کن دلم

به خودت رحم کن دلم

شاهین بنان یکی نیست





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: