دانلود ریمیکس رامین بی باک ستاره
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس رامین بی باک ستاره

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس رامین بی باک بنام ستاره با متن و دو کیفیت عالی

Download New Remix Ramin Bibak Setare With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

رامین بی باک ستاره

 

شنوندگان عزیز هم اکنون می توانید جدیدترین ریمیکس رامین بی باک را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این ریمیکس به آهنگ ستاره تعلق دارد.

ریمیکس این اثر به عهده دیجی عباده می باشد.

همچنین می توانید ریمیکس دیگری از این دیجی از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود ریمیکس امو بند عشق

همچنین می توانید ورژن اصلی این موزیک را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ رامین بی باک ستاره

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ ستاره رامین بی باک

میخوام بهت ثابت شه
دیوونم شدی زندگیم شدی جونم
حالی که تو این روزا دارم
به تو و عشق تو مدیونم
حالی که تو این روزا دارم
به تو و عشق تو مدیونم
من همه دنیارو با تو دارم کیو جات بذارم
کی به جز تو میتونه قلبمو آروم کنه
تویی تک ستارم همه ی دار و ندارم
اون چشا میتونه جادوم کنه
همین که تو باشی برام بسه
تو خود خود آرزوهامی
دیگه چیزی نمیخوام از دنیا
تو درست همون که میخوامی
دیگه چیزی نمیخوام از دنیا
تو درست همون که میخوامی
من همه دنیارو با تو دارم کیو جات بذارم
کی به جز تو میتونه قلبمو آروم کنه
تویی تک ستارم همه ی دار و ندارم
اون چشا میتونه جادوم کنه

ریمیکس رامین بی باک ستاره





:: برچسب‌ها: دانلود ریمیکس جدید ,دانلود ریمیکس جدید رامین بی باک,ریمیکس ستاره از رامین بی باک,Ramin Bibak,رامین بی باک,دانلود آهنگ ستاره,ریمیکس ستاره,ریمیکس جدید رامین بی باک,رامین بی باک ستاره,ریمیکس رامین بی باک ستاره ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: