دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام گوشه اتاق
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام گوشه اتاق

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی به نام گوشه اتاق ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای گوشه اتاق با صدای مرتضی سرمدی از شب صدا

Download Ahang Jadid Morteza Sarmadi – Gosheye Otagh

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام گوشه اتاق

 

متن آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام گوشه اتاق

 یه گوشه توی اتاقم عکستو بغل میگیرم واسه من سخته بدونت
با خیال تو بمیرم دل بریدی بی تفاوت مگه اشکامو ندیدی
من که زندگیمو باختم تو به آرزوت رسیدی اخه کی واست مثل من بود
بدی هات همیشه خاطرم موند رفتی و غم تو با دلم موند بی تو خیلی تنهام

♪♫♪

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام گوشه اتاق

گناه تو که چیزی نیست که تقدیر من آشفته است گله از تو ندارم که
گلایه ام حرف نا گفته است می خوام باور کنم دیگه دوباره من نمیشی باز
نمون و آرزوهامو دوباره یاد من ننداز اخه کی واست مثل من بود
بدی هات همیشه خاطرم موند رفتی و غم تو با دلم موند بی تو خیلی تنهام

دانلود آهنگ های مرتضی سرمدی

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام گوشه اتاق

      





:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: