دانلود آهنگ حمید هیراد گفتم بمان
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد گفتم بمان

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام گفتم بمان کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده گفتم بمان با صدای حمید هیراد از جوان ریمیکس

ترانه: حسام جعفری , موزیک: حمید هیراد , تنظیم: محمدرضا رهنما

Download New Music Hamid Hiraad – Goftam Beman

حمید هیراد گفتم بمان

 

جدیدترین موزیک حمید هیراد عزیز در سایت قرار گرفت.

موزیک جدید و زیبای حمید هیراد، گفتم بمان نام گرفته است.

این موزیک در تاریخ ۲ آبان ماه در سایت قرار گرفت.

امیدوارم شنوندگان از این موزیک لذت ببرند.

ترانه این موزیک از حسام جعفری می باشد.

همچنین موزیک این اثر از حمید هیراد عزیز می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، محمدرضا رهنما می باشد.

همچنین می توانید موزیک قبلی این خواننده را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ حمید هیراد آشوب

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

لطفا نظرات خود را مورد موزیک ثبت کنید.

متن آهنگ گفتم بمان از حمید هیراد

به تو گفته بودم ز من بگذری روم در پی عشق ویرانگری
گفتم تا بدانی به تو گفتم تا بمانی
به تو گفته بودم که دستم بگیر کنار دلم باش و با من بمیر
گفتم تا بدانی به تو گفتم تا بمانی
گفته بودم که آرامشم میرود نقطه امن آسایشم میرود گفتم تا بدانی
گفته بودم نرو خواهشا میشود پیش من باشی سازشم میشود
گفتم تا بدانی به تو گفتم تا بمانی

آهنگ جدید حمید هیراد گفتم بمان

تورا دیدمت بعد عمری سلام ببین اشک شوقی که ریزد مدام
ماندن یا نماندن به پای تو ماندم یا نماندم
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا
افتاده ام از پا چرا
گفته بودم که آرامشم میرود نقطه امن آسایشم میرود گفتم تا بدانی
گفته بودم نرو خواهشا میشود پیش من باشی سازشم میشود
گفتم تا بدانی به تو گفتم تا بمانی

حمید هیراد گفتم بمان

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید حمید هیراد,

دانلود آهنگ گفتم بمان,

گفتم بمان,

حمید هیراد,

Goftam Beman,

Hamid Hiraad,

متن آهنگ گفتم بمان از حمید هیراد,

 





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: