دانلود ریمیکس رضا بهرام مو به مو
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس رضا بهرام مو به مو

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس رضا بهرام بنام مو به مو با متن و دو کیفیت عالی

Remix : Dj Dynatonic

ریمیکس رضا بهرام مو به مو

Download New Remix Reza Bahram Moo Be Moo With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

جدیدترین ریمیکس رضا بهرام عزیز را می توانید هم اکنون از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این ریمیکس توسط دایناتونیک منتشر شده است.

ریمیکس به آهنگ مو به مو رضا بهرام تعلق دارد.

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ مو به مو رضا بهرام

♪♪ مو به مو قدم قدم به زلفه تو قسم قسم رسیده عشقه تو به جانِ من ♪♪

Moo Be Moo Ghadam Ghadam Be Zolfe To Ghasam Ghasam Reside Eshghe To Be Jane Man

به یاد تو نفس نفـس بریـده ااام ااااز ااااین قفس زندان است جهانِ من

♪♪ عشقت چراااا تاوان من شـد رفتی غمت پایان من شد ♪♪

Eshghat Chera Tavane Man Shod Rafty Ghamat Payane Man Shod

اااز هـر گنـاهی توبه کردم چشمان تو ایمانِ من شد

تو را چون جانِ خود میدانمت تو را چون سایه میپندارمت هر چه تو دوری من صبورم
مرا از غم جدا نمیکنی مرا یک دم صداااا نمیکنی من که گذشتم از غرورم قبلِ از تو من عاشق نبودم

ریمیکس جدید رضا بهرام مو به مو

تو آمدی با هر نگاه مراااا گرفـتارم کنی این قرارمان نبود از عشق بیزارم کنی
♪♪ به یاد تـو من بیقرارم ای وای هنوز چشم انتظارم ♪♪

Be Yade To Man Bighararam Ey Vay Hanooz Chashm Entezaram

تو را چون جانِ خود میـداااانمت تو را چون سایه میپندارمت هر چه تو دوری من صبورم
مرا از غم جدا نمیکنی مرا یک دم صدااا نمیکنی من که گذشتم از غرورم قبلِ از تو من عاشق نبودم

ریمیکس رضا بهرام مو به مو

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید رضا بهرام,

ریمیکس مو به مو از رضا بهرام,

Reza Bahram,

رضا بهرام,

دانلود آهنگ مو به مو,

ریمیکس مو به مو,

ریمیکس جدید رضا بهرام,

 

رضا بهرام مو به مو





:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: