دانلود ریمیکس محسن ابراهیم زاده علاقه محسوس
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس محسن ابراهیم زاده علاقه محسوس

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس محسن ابراهیم زاده بنام علاقه محسوس با متن و دو کیفیت عالی

Remix : Dj M2

ریمیکس محسن ابراهیم زاده علاقه محسوس

Download New Remix Mohsen Ebrahimzadeh Alagheye Mansoos With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

جدیدترین ریمیکس محسن ابراهیم زاده منتشر شد.

این ریمیکس به آهنگ علاقه محسوس این خواننده تعلق دارد.

ریمیکس توسط دیجی M2 تنظیم شده است.

نسخه ی اصلی این موزیک را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده علاقه محسوس

امیدوارم شنوندگان از این ریمیکس لذت ببرند.

لطفا نظرات خود را در مورد ریمیکس ثبت کنید.

متن آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده

تویی تویی که میتونی منو درمونم کنی تویی که منو میتونی عاشقونه آرومم کنی
کم دیده دلم مثل تو ندیده دلم عجیب حال خوشی دااااره که به تو رسیده دلم
این علاقه فقط واسه ماست با تو دلم رو هواس گره کور خـورده دلم به چشای نازت
♪♪ بی قراره دلم آروم ندااااره دلم تو بزن تا که دل من برقـصه به سازت ♪♪

Bigharare Delam Arom Nadare Delam Ro Bezan Ta Ke Dele Man Beraghse Be Sazet

نرو نمیشه تنهایی بی تو سر نمیـشه آخه دلم یه بچه میشه به تو علاقه محسوس دارم
اگه پا بده چشات به این دلم راه بـده یکم تو دلت بهم جا بده از اوناشم که تورو دوست دارم
نرو نمیشه تنهایی بی تو سر نمیـشه آخه دلم یه بچه میشه به تو علاقه محسوس دارم

آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده علاقه محسوس

اگه پا بده چشـات به ااااین دلم راه بده یکـم تو دلـت بـهم جا بده اااااز اوناشم که تورو دوست دارم
چجوری تو دلم جا شـدی قحطی بود و تو دریا شدی مـسیر عشقمون یه جاده ی دور و درازه
خوشم به خوشیه دلت نمیکنم که ولت من فقـط میفهمم چی میگذره توی دلت
نرو نمیشه تنهایی بی تو سر نمیشه آخه دلم یـه بچه میشه به تو علاقه محسوس دارم
اگه پا بده چشات به این دلم راه بده یکم تو دلت بـهم جا بده از اوناشم که تورو دوست دارم
نرو نمیشه تنهایی بی تو سر نمیشه آخه دلم یـه بچه مـیشه به تو علـاقه محسوس دارم
اگه پا بده چشات به این دلم راه بده یکم تو دلت بـهم جا بده از اااوناشم کـه تورو دوست دارم

ریمیکس محسن ابراهیم زاده علاقه محسوس

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید محسن ابراهیم زاده,

ریمیکس علاقه محسوس از محسن ابراهیم زاده,

Mohsen Ebrahimzadeh,

محسن ابراهیم زاده,

دانلود آهنگ علاقه محسوس,

ریمیکس علاقه محسوس,

ریمیکس جدید محسن ابراهیم زاده,

 

محسن ابراهیم زاده علاقه محسوس





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: