دانلود آهنگ میثم ابراهیمی ترس
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی ترس

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام ترس کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده ترس با صدای میثم ابراهیمی از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: آرش Ap, تنظیم: مصطفی مومنی

Download New Music Meysam Ebrahimi – Tars

میثم ابراهیمی ترس

 

آهنگ جدید میثم ابراهیمی عزیز منتشر شد.

جدیدترین ساخته میثم ابراهیمی، ترس نام گرفته است.

این موزیک همانند آثار قبلی خواننده در سبک پاپ قرار دارد.

امیدوارم شنوندگان از این موزیک لذت ببرند.

ترانه و موزیک این اثر از آرش Ap عزیز می باشد.

تنظیم حرفه ای این موزیک به عهده، مصطفی مومنی می باشد.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

متن آهنگ ترس از میثم ابراهیمی

خداحافظ اون همه خاطرمون خداحافظی من و عشقم به خودت برسون
رو به راه میشه دل میشه نوبت مـن یه روزی مـث حال اااالانم تو میریزی به هم
تو میریـزی به هم
اینکه عوض شدی ترس منه شدی بازی دست همه میذاری میری بی من
تو که میدونی سخته غمت ااااز تو چی دیگه سهم منه من این روزارو دیدم
ااااین روزارو دیدم
اینکه عوض شدی ترس منه شدی بازی دست همه میذاری میری بی من
تو که میدونی سخته غمت از تو چی دیگه سهم منه من این روزارو دیدم
این روزارو دیدم

آهنگ جدید میثم ابراهیمی ترس

من که قلبمو باختم بـا بد و خـوب تو ساختم کاش بهم بگی فقط چی آخه دلتو زد
رفتی از همه بریدم ااااز تو به کجا رسیدم خیال تو بارون و شـب این دلمو دیوونه کرد
دلمو دیوونه کرد
اینکه عوض شدی ترس منه شدی بازی دست هـمه میذاری میری بی من
تو که میدونی سخته غمت از تو چی دیگه سهـم منه من این روزارو دیدم
ااااین روزارو دیدم
اینکه عوض شدی ترس منه شـدی بازی دسـت همه میذاری میری بی من
تو که میدونی سخته غمت از تو چی دیگه سهم منه من این روزارو دیدم
این روزارو دیدم

میثم ابراهیمی ترس

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید میثم ابراهیمی,

دانلود آهنگ ترس,

ترس,

میثم ابراهیمی,

Tars,

Meysam Ebrahimi,

متن آهنگ ترس از میثم ابراهیمی,

 





:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: