دانلود آهنگ فرزاد فرخ دیوانه جان
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ دیوانه جان

دانلود آهنگ فرزاد فرخ به نام دیوانه جان کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دیوانه جان با صدای فرزاد فرخ از جوان ریمیکس

Download New Music Farzad Farokh – Divane Jaan

فرزاد فرخ دیوانه جان

 

جدیدترین آهنگ فرزاد فرخ، دیوانه جان نام گرفته است و بزودی می توانید از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این اثر در سبک پاپ قرار دارد.

امیدوارم شنوندگان از موزیک لذت ببرند.

موزیک جدید و دیگر این خواننده را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ فرزاد فرخ دل من

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

لطفا نظرات خود را در رابطه با مشکلات سایت بیان کنید.

متن آهنگ دیوانه جان از فرزاد فرخ

♪♪ چشمان تو در قلب من فرمانروایی میکند ♪♪

Cheshmane To Dar Ghalbe Man Farmanravaei Mikonam

♪♪ این نبض تندم خبر از بد ماجرایی میکند ♪♪

In Nabze Tondam Khabar Az Bad Majeraei Mikonam

♪♪ آتش زنی بر جان من در هر نفس با هر نگاه ♪♪

Atash Zani Bar Jane Man Dar Har Nafas Ba Har Negah

♪♪ من که گرفتار توام دیوانه جان با من چرا ♪♪

Man Ke Gereftare Toam Divane Jaam Ba Man Chera

♪♪ دیوانه جان با من بمان ابرمو گرفته بی تو آسمانم ♪♪

Divane Jaan Ba Man Beman Abramo Gerefteh Bito Asemanam

♪♪ قایقم غمت شکسته بادبانم ♪♪

Ghayegham Ghamet Shekasteh Badbanam

♪♪ دیوانه جان با من بمان بی تو همدم خزانم ♪♪

Divane Jaan Ba Man Benam Bito Hamdame Khazanam

فرزاد فرخ دیوانه جان

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید فرزاد فرخ,

دانلود آهنگ دیوانه جان,

دیوانه جان,

فرزاد فرخ,

Divane Jaan,

Farzad Farokh,

متن آهنگ دیوانه جان از فرزاد فرخ,

 





:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: