دانلود آهنگ سهیل رحمانی عشق من
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید سهیل رحمانی عشق من

دانلود آهنگ سهیل رحمانی به نام عشق من کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده عشق من با صدای سهیل رحمانی از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک : موجین و سهیل رحمانی, تنظیم و مسترینگ : میثم اکبری

Download New Music Soheil Rahmani – Eshghe Man

سهیل رحمانی عشق من

 

سهیل رحمانی عزیز، خواننده خوش صدا موزیک جدید خود را منتشر کرد.

جدیدترین ساخته سهیل رحمانی در سبک پاپ قرار دارد.

این اثر سهیل رحمانی، عشق من نام گرفته است.

ترانه و موزیک این اثر از موجین و سهیل رحمانی می باشد.

تنظیم و مسترینگ این موزیک به عهده میثم اکبری می باشد.

امیدوارم موزیک از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده عزیز.

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

متن آهنگ عشق من از سهیل رحمانی

سهیل رحمانی عشق من

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید سهیل رحمانی,

دانلود آهنگ عشق من,

عشق من,

سهیل رحمانی,

Eshghe Man,

Soheil Rahmani,

متن آهنگ عشق من از سهیل رحمانی,

 





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: