دانلود ریمیکس سپهر خلسه کراشم تویی
نوشته شده توسط : شب صدا

نه نرو بذار بس کنیم

با این که دورم هست کلی‌

هنوزم کرااااشم تویی

هنوز کراشم تویی

هنوز کراشم تویی

هنوز کراشم تویی

کراااشم تویی

[ورس یک]

وقتی‌ همـه پا میدن خوب کراش دیگه چیه؟

میپرسـی‌ هر کی‌ ازم حاشیه میره

میگه لاشـیه دیـگه ، مثـل رپراااای تیمش

یکیشونم حقیـقتو کاش کـه ببینه

وای ، وقتی‌ خداااا بهم حال داده میگن

هرشب بجات یه فرشـته بالداره دیگه‌ اس

باش، دیشب که دااااشـتم لاینو میریختم

یهو تصادفی خودمو توو آینهه دیدم

اوضاعم بد شده بی‌ شک

گفتم بیخی‌ اشتباها تجربه میشن

وقتی‌ مستم از الکل دیشب

هنوز نپریده فقط میخوام برگو بپیچم

زهر دااااره حرفات همه

کوه شدم جـلوت گلات بر باد نره

راستی نگـفتی چرا بد شدی؟

بگو ما نمـیخواااایم قضاوت کنیم

ریمیکس جدید سپهر خلسه کراشم تویی

[کروس]

بیبی چرا بد شدی؟

نه نرو بذار بس کنیم

با این که دورم هست کلی‌

هنوزم کراشم تویی

بیبی چراااا بد شدی؟

نه نرو بذاااار بس کنیم

با این که دورم هـست کلی‌

هنوزم کرااااشم تویی

[ورس دو]

ببین هنـوز بهت وصله دلم

بد شدنت جـور نیست با منطق من

خوااااستم به تهش برسم

حتی ااااگه واسم سخته یه کم

گفتم برو ولـی‌ جات تووی قلبـمه

خواستم نبینمت سانسورت کردم هی‌

با این که اون چشمات آرومم کردن هی‌

ولی‌ چرا بد شدی؟

[ورس سه]

بایدمی شایدتم ، آخر خط بازنده من

میکردی واسم با همه فرق

ببین هنوز حرفاتو یادمه من

گفتی اگه باشی‌ بارونی و ابریه روزات

گفتم مهم نیست واسم وقتی‌ چتریه موهات

و الان نمیدونم با کی‌ شب میشه روزات

چقدر بدن واسم بقیه دوستات

مسکنم بودی الان سرطان شدی

وقتی‌ اضافه کاریات اومد خبراش فوری

اولاش خوشی‌ وسطاش گهی

تو هم برمیگردی وقتی طرف پاتو برید

اگه ندیدمتم بدون داستانش اینه

نمیدونم کراشمی یا یه کارمایِ دیگه

ولی‌ یه صدا توو مخم باز داره میگه

[کروس]

بیبی چرا بد شدی؟

نه نرو بذار بس کنیم

با این که دورم هست کلی‌

هنوزم کراشم تویی

بیبی چرا بد شدی؟

نه نرو بذار بس کنیم

با این که دورم هست کلی‌

هنوزم کراشم تویی

هنوز کراشم تویی

هنوز کراشم تویی

هنوز کراشم تویی

ریمیکس سپهر خلسه کراشم تویی

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید سپهر خلسه,

ریمیکس کراشم تویی از سپهر خلسه,

Sepehr Khalse,

سپهر خلسه,

دانلود آهنگ کراشم تویی,

ریمیکس کراشم تویی,

ریمیکس جدید سپهر خلسه,

 

سپهر خلسه کراشم تویی





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: