دانلود آهنگ سینا درخشنده دلم که رفته از دست
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده دلم که رفته از دست

دانلود آهنگ سینا درخشنده به نام دلم که رفته از دست کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دلم که رفته از دست با صدای سینا درخشنده از جوان ریمیکس

Download New Music Sina Derakhshandeh – Delam Ke Rafte Az Dast

سینا درخشنده دلم که رفته از دست

 

بزودی می توانید موزیک جدید خواننده جوان، سینا درخشنده را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

آهنگ جدید سینا درخشنده، دلم که رفته از دست نام گرفته است.

این موزیک نیز مانند آثار قبلی وی در سبک پاپ قرار دارند.

از آثار قبلی این خواننده می توان به آهنگ زیر مراجعه کرد :

دانلود آهنگ سینا درخشنده حواسم هست بهت

امیدوارم این موزیک مانند آثار قبلی از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

لطفا نظرات خود را در مورد خواننده ثبت کنید.

متن آهنگ دلم که رفته از دست از سینا درخشنده

♪♪ دلم که رفته از دست ♪♪

Delam Ke Rafte Az Dast

یجوری عاشقی که عشق تو واسه نمونه ست
میدونی خنده های تو برام تکه یدونست
♪♪ عشق یعنی با کسی باشی که دنیاشی ♪♪

Eshgh Yani Ba Kasi Bashi Ke Donyashi

عشق یعنی تو فراتر از یه رویاشی
♪♪ عشق یعنی که برات از همه دل کندم ♪♪

Eshgh Yani Ke Barat Az Hame Del Kandam

این خوبه که فقط واسه تو میخندم

آهنگ جدید سینا درخشنده دلم که رفته از دست

♪♪ دلم که رفته از دست ♪♪

Delam Ke Rafte Az Dast

♪♪ یجوری عاشقی که عشق تو واسه نمونه ست ♪♪

Yejoori Asheghi Ke Eshghe To Vase Nemonas

میدونی خنده های تو برام تکه یدونست
♪♪ دلم که رفته از دست ♪♪

Delam Ke Rafte Az Dast

یجوری عاشقی که عشق تو واسه نمونه ست
میدونی خنده های تو برام تکه یدونست

سینا درخشنده دلم که رفته از دست

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید سینا درخشنده,

دانلود آهنگ دلم که رفته از دست,

دلم که رفته از دست,

سینا درخشنده,

Delam Ke Rafte Az Dast,

Sina Derakhshandeh,

متن آهنگ دلم که رفته از دست از سینا درخشنده,

 





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: