دانلود آهنگ یاسر بینام امضا
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید یاسر بینام امضا

دانلود آهنگ یاسر بینام به نام امضا کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده امضا با صدای یاسر بینام از جوان ریمیکس

تنظیم : وحید فرجزاد

Download New Music Yaser Ninam – Emza

یاسر بینام امضا

 

علاقه مندان موسیقی هم اکنون می توانید موزیک جدید یاسر بینام عزیز را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

ساخته جدید یاسر بینام، امضا نام گرفته است.

این موزیک در تاریخ ۸ شهریور منتشر شد.

تنظیم حرفه ای این موزیک به عهده، وحید فرجزاد می باشد.

هم اکنون می توانید موزیک بانو خوش صدا را این لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ فاطمه مهلبان دلداده

امیدوارم شنوندگان از موزیک لذت ببرند.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ امضا از یاسر بینام

بعد این همه سال چشامو وا کردم
دیدم هنو نشستم جا راه رفتن
همه رفتنو رسیدن راحت
♪♪ من باز مثل همیشه بازندم ♪♪

Man Baz Mesle Hamishe Bazandam

هی میگفتم اوس کریم دلـم تو اااااین شلوغیا یه وقت به ما بده
بسه دیگه مشتی بذاااار به مام برسـه یه نمه باد ا لای درهای بهشت
دیدم مستیم دیگه فاز هـایده ندااااره هر جا دوییدم دیگپه فایده نداره
گفتم به جا ایینکه بنالیم یه دم حـقشه به زندگیم یه حالی بدم
به هر دری زدم به هر کـی رو زدم رفت سریع عقب
من مـوندمو یه راه پیش روم با هـدفی که قرار بود خراب بشه روم
تا میرسیـدیم پیش هر لاشخوری میـخوااااست چشو ببندیم امضاش کنیم

آهنگ جدید یاسر بینام امضا

میگفت امضا کن فردا رو میده برات تلـخه ولی آخرین اکسیره الان
با یه فلزی که باید خودمو خار کنم با همین دستام بچمو چال کنم
یه جنگ قفس درختا میلست شیرا تو زنجیرو خرا شاخ شدن
چرا چی شذده که راضی شدیم به مرگ هم
♪♪ کو اون آسمان آبی روشن پر خنده پس ♪♪

Ko Oun Asemane Abi Roshan Por Khandeh Pas

چرا چی شذده که راضی شـدیم به مرگ هم
سیاه شـدم تا خدا بمیره توی قلب من
یکی گفت برو اینجا که جـای تو نی نمیشه پر کرد بهتره خالی کنی
واسه چیزی کـه میخواااایی باید دست مالی شی
من تو رو میشناسم اینا کار تو نی
نچ میدونستم حرف حق میگه ولی خب دل که پره مغزه رد میده
توی توهم یه شهر رنگی گیر میکنه و یه جو میده

یاسر بینام امضا

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید یاسر بینام,

دانلود آهنگ امضا,

امضا,

یاسر بینام,

Emza,

Yaser Ninam,

متن آهنگ امضا از یاسر بینام,

 





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: