دانلود آهنگ علی خدابنده خودم خرابش میکنم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید علی خدابنده خودم خرابش میکنم

دانلود آهنگ علی خدابنده به نام خودم خرابش میکنم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده خودم خرابش میکنم با صدای علی خدابنده از جوان ریمیکس

Download New Music Ali Khodabandeh – Khodam Kharabesh Mikonam

علی خدابنده خودم خرابش میکنم

 

موزیک جدید علی خدابنده عزیز را می توانید بزودی از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

موزیک جدید علی خدابنده عزیز، خودم خرابش کردم نام گرفته است.

جدیدترین موزیک علی خدابنده در سبک پاپ قرار دارد.

هم اکنون می توانید موزیک پیشنهادی ادمین سایت را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ فاطمه مهلبان نمیشه

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده عزیز.

متن آهنگ خودم خرابش میکنم از علی خدابنده

هوا داره آروم آروم روشن میشه
♪♪ شبم با تو صبح میشه ♪♪

Shabam Ba To Sobh Mishe

♪♪ چشای من خیره به تو و دلبریاتو ♪♪

Cheshaye Man Zakhire Be To O Delbariato

♪♪ رو تو قفل شده ♪♪

Ro To Ghofl Shode

♪♪ یه کاری کردی در دلم به جز تو رو همه بسته شه ♪♪

Ye Kari Kardi Dar Delam Be Jooz To Ro Hame Baste Shode

♪♪ دست خودم نیست نمیتونم ♪♪

Daste Khodam Nist Nemitonam

اصن کسی بهت وابسته شه

آهنگ جدید علی خدابنده خودم خرابش کردم

♪♪ تو که میکشی منو ♪♪

To Ke Mikoshi Mano

♪♪ میبری دلمو  ♪♪

Mibari Delamo

♪♪ زخم رو بالمو کی ببنده پس ♪♪

Zakhm Ro Balamo Ki Bebandeh Pas

♪♪ بعدِ رفتنت اگه نباشی ♪♪

Bade Raftanet Age Nabashi

♪♪ از ته دلش کی بخنده پس ♪♪

Az Tahe Delesh Ki Bekhande Pas

♪♪ خودم خرابش میکنم ♪♪

Khodam Kharabesh Mikonam

♪♪ سر راه عشقمون هرچی سده ♪♪

Sare Rahe Eshghemoon Harchi Sade

باید بهت ثابت کنم عشقم بهت بیش از حده

علی خدابنده خودم خرابش میکنم

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید علی خدابنده,

دانلود آهنگ خودم خرابش میکنم,

خودم خرابش میکنم,

علی خدابنده,

Khodam Kharabesh Mikonam,

Ali Khodabandeh,

متن آهنگ خودم خرابش میکنم از علی خدابنده,

 





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: